Wednesday, May 10, 2006

:: penderaan mental ::

satu pengajaran yang aku dapat di pagi ini, kalau tak mau mood 'rosak' sepanjang hari jangan berjumpa dengan org atasan di pagi hari.

kalaupun tiada tujuan yg khusus, namun tahniah kerana berjaya membuat aku terasa bahawa aku adalah org yg tidak mampu menyumbang apa-apa. tapi aku akan pastikan tahniah itu hanya bertahan untuk pagi ini sahaja. mungkin aku kena lupakan kasma yg menjawab segalanya dengan senyuman.. senyum kelat bersulam kata-kata mungkin lebih sesuai!

5 comments:

seroja said...

Senyum di kala suka menambat hati sesiapa yang melihatnya;

Senyum di kala duka merawat hati yang gundah gulana;

Biar senyuman itu tawar di hati tapi manis di bibir;

Senyumlah untuk semua walaupun pada musuhmu;

Senyum adalah mutiara yang menghubungkan silaturahim antara manusia;

Senyumlah.....
Selagi kita masih mampu tersenyum.

Dari yang meminati senyumanmu,

Kayzem said...

:)

azanisme said...

life sucks my dear kasma o kasma...

Anonymous said...

life is sucks... but then again compare to what?

:: i really want to know. ~(,")~

fazot said...

Got this from a fren:
Never blame a day in yr life. Good days give u happiness. Bad days give u experience. Both are essential in LIFE. All are ALLAH's blessings.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...