Thursday, May 18, 2006

:: Dimanakah dikau? ::

ermmm kat mana yea?
nak cari kat mana nie..
awat hilang lak nie..
kat mana?
kat mana?
ke mana pula hilangnya ILHAM aku ni... waaa..program tak jln..

9 comments:

Anonymous said...

run! kasma...run!..
~(,")~

seroja said...

ILHAM mu ada padaku...

Carilah aku, nescaya kau pasti menjumpai kembali ILHAM mu itu...

:D

Kayzem said...

cinta takkan datang kalau tak dicari,
cinta takkan dapat kalau tak memberi - TUN

~(^_^)V peace..

seroja said...

tapi terkadang cinta akan datang sendiri,
lahir dari hati nan suci,
andai insan mengerti dan merasai,
cinta itu hampir dan dekat sekali.

tak perlu dicari andai dirimu buta,
tak perlu memberi andai gagal merasa,
tak perlu ditunggu andai menanti,
tak perlu diburu andai tak pasti.

~nyata, pasti dan berani
seroja semakin hampir

Anonymous said...

"...dalam dunia ini kita tak perlu tambahkan gunung.. bulan atau pun bintang...
apa yang kita perlukan hanyalah kasih sayang...
kalau itu pun kita tak dapat merasainya... tak mustahil suatu hari nanti matahari pun menjadi rebutan..." ~TUN

run! Seroja...run! ~(,")~

seroja said...

Tak usah berlari,
Kerana aku sebenarnya ada disisi,
Bersemadi dalam hati nurani,
Di sini, di sana dan di mana-mana, pasti!.

Anonymous said...

ishh... bau-bau kat ppkt jer seroja nih...hehe
ntah...ntah... jeng...jeng...jeng!

~(,")~ run!!!

"kita tak dapat mengenali sesiapa pun...kalo kita tak mahu mengenali mereka..." ~TUN

seroja said...

Kenalilah seseorang dengan sifatnya,
Bukan dengan rupanya,
Sesungguhnya yang buta di mata lebih tajam penglihatannya,
Dari si celik yang hanya tahu berpura-pura.

Tun,
Firasatmu mengundang sejuta wajah.
Adakalanya kita berlari mengejar mimpi,
Tapi dalam mimpi, kita boleh terbang tinggi mengejar awan,

Lihatlah alam disekitarmu,
Semoga bahagia di hati.

Anonymous said...

...tak salah kalau bermimpi... kerana mimpilah,kita masih hidup...

~(,")~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...