Tuesday, April 12, 2005

:: Marilah belajar PHP ::

Lab 4. 12.08 pm. Hari kedua dalam kelas PHP en Hisham. utk asas dan intermediate. selalu aku jarang berpeluang nak masuk kelas, tapi kali ini memang selamba badak je tinggalkan kije walau dateline dah dekat (cari kes la tuu..). mungkin sbb aku ni sorang yg berpandangan jauh (chesss.. uwek uwek..), aku tahu halatuju USM ke arah open source, so ni kira langkah pertama laa..kira ok la..banyak gak benda baru yg aku belajar (kelas 3 hari 11,12,13hb)tp yg pasti kena banyak explore sendiri gak lps ni.

dulu.. masa 2nd year, praktikal kat KUSZA, dah pernah belajar PHP nie tapi belajar sendiri-sendiri je (dgn guide dr penyelia hensem..he he), develop sist pun sist kecik je... kira masuk kelas kali ni nak polish balik apa yg dah belajar (lama wei tinggal dah 3 thn daaa) + nak ambik benda2 baru yg aku tak tahu lagi..
dan sepanjang belajar balik PHP ni, banyak lah teringat balik kenangan2 mengusik jiwa masa praktikal :)he he 'nakal'nya aku di masa itu -kira pengalaman gak tuh wei, harta kehidupan.....

1 comment:

Nurry said...

ermmm ko pernah blajo PHP mase practical kan? selamat blajar PHP ekk.. erm open source, bagus gak tue.. aku ni asyik ngan microsoft product jek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...