Monday, March 28, 2005

:: Piang oh Piang ::

"Piang? sapa Piang?"
"Nama penuh dia Sufian, Piang tu nama manja...- Farah yg bg nama nie.."
"Buah hati???"
"Tak tau la boleh dikira buah hati ke tak, tapi kalau ngan Piang memang berdebar sepanjang masa...-setakat ni laaa.."
"ooo .. nak rahsia2 aaa... tak ckp pun kat geng UG lain"
"bukan nak rahsia, tapi segan.. nama je ada Piang, tapi lum leh kontrol sepenuhnya"
"bila mula nie?.."
"sebenarnya dalam 4 minggu dah kut.. tapi sebelum ni piang banyak ngan Raz, baru 2 minggu ni je start baik-baik ngan Piang, tu pun tak serasi benar lagi, nak kuar jauh2 ngan piang pun tak berani sgt lagi, setakat pergi balik kije je.."
"bila nak bawa Piang jumpa kitaorg?!!"
"he he tak berani lg.. nanti laaa.. bila dah konfident nanti bawa Piang jumpa korang, tak pun korang aa dtg sini jumpa Piang :D.."


p/s: Piang adalah sejenis kereta yang dipinjamkan oleh ayah kasma bg membolehkan kasma mempraktik skil membawa kereta di Penang keh keh - sekian... :P

2 comments:

Nurry said...

sang Kancil teringin benar nk berjumpa piang.......

Anonymous said...

nak tumpang se'seat' bleh...? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...