Tuesday, July 27, 2004

# suatu hari pada 28 Julai 2004 #

Hehe .. untuk kuchinz n gorgon..
Akhirnya korang update jugak blog korang..
Terseksa aku wei.. tunggu latest news dr korang..
Dah la memasing sibuk cam tak ingat dunia..
Cuba bebawak reti2 kan diri update blog..
He he puas hati aku dapat membebel kat korang.. kah kah..
(walau sebenarnya aku pun dah lama tak update, bukan tak mau wei.. network problem.. :D)
so.. hari ni marilah kita meng’update’ blog.. 1..2..3.. go..

# kisah 1: kawan zul, kawan wa dan 1 Julai.. #

lokasi : Ground flour VSK, depan lif
masa : dalam kul 10 mlm cam tu..

kawan zul : Ni kawan Wa yang dlm kereta tadi kan..?

kawan wa : A..ah ah.. Kawan Wa ke?

kawan zul : Emmm.. UTM

kawan wa : Kawan Zul?

kawan zul : Emmm.. (boleh la tuuuu..). Zul tadi mana?

kawan wa : Err dia jumpa Wa jap...

kawan zul : Duduk sini ker?

kawan wa : Ah ah.. Tingkat atas.. (memang lah seme rumah pun kat atas..!!!). Satu rumah

ngan Zul ker?

kawan zul : Emm.. duk ngan dia jap, baru je habis belajar tgh cari2 kerja kat sini..

kawan wa : ooo..

Dan pintu lif terbukak..

kawan wa : Tak nak naik ker?

kawan zul : Belum lagi..

kawan wa : Ok, Bye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...