Monday, April 19, 2004

# catatan 170404 #

masa ko memula nak ambik master dulu..
ko dah tekad.. apa jadi jadilah..
org lain leh ambik ko mesti leh ambik..

so dengan nekad yg ada ko dah harungi almost 2 year..
naper bila utk seminggu je lagi.. ko dah patah semangat..
1 minggu je lagi..
kata org.. hidup kat dunia nie..
pandai2 lah jaga diri..
masalah nya aku tak pandai..
tak genius cam org lain
projek master aku ni kalau kat tgn org lain mungkin dah lama siap dah..
kalau pun diorg tak siapkan sendiri.. diorg upah -outsource..
tapi aku ni lurus... tak berani nak buat kije2 cam tu..
pastu bdn sendiri sakit.. hati sendiri sakit..
tapi cam2 mana pun buat sendiri puas hati sendiri, tau keupayaan sendiri
teruk camner pun agent aku..
at least aku yg buat..

so.. ari ni aku nak rangka balik projek2 aku nie..
apa result yg aku nak tunjuk
apa sql query yg aku nak buat
database kena backup-restore
apa yg nak kena ada dlm report..
nak prepare apa aku nak kelentong masa present..

mak, ayah, tok guru, cikgu, Dr, Prof.. halalkan ilmu untuk anak murid ini..
amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...