Sunday, April 04, 2004

#Agent o Agent..#

Tak taulah nak ckp apa.. tapi benda alah agent ni menyebabkan tidur aku tak lena sepanjang semester nie..
kalau cam Agent Smith dlm Matrix tu ok gaklah, leh muncul sini then hilang pastu muncul sana lak.. ni idak.. aku jugak kena program..suruh pi sana pi sini..kalau mendengar kata tak pe.. ni bangang..disuruh pergi, pergi tapi tak tau mana dia pergi.. benyong betul.. diakah yang benyong atau aku????!!! (sendiri mau jawab daaa...)

kata en nik komputer ni bodoh..sbb seme pun nak tunggu kita yang suruh tapi pesal bila kod tak run kita duk menyalahkan benda alah yg bodoh ni? sapa sebenarnya yg bodoh????? :P

dipetang ahad yg sepatutnya aku duk lepak2 kat depan tv, terpaksa aku 'bertarung' ngan agent ni kat opis.. bukan tak de lab..tapi tak de feel nak buat projek kat sana.. buterk khusuk giler.. sampai aku pun dah sakit kepala daa.. nak tunggu dia sound ajak pi mkn je.. aku dah aim dah.. nasi daging merah kat sunny.. yum yum..

oklah.. baik aku dulu yg sound dia.. dah lebih limit mkn mlm nie.. :P

bye akum..

1 comment:

Blogger said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...